Det snurrar i min skalle

Tankarna gar runt, runt, runt, runt och runt. Och min kara help line ar stangd for dagen. Vet inte riktigt vart jag ska ta vagen, sa jag stannar i sangen. Maste forsoka sova. Elvatimmarsskift imorrn och ensam bakom den forbannade serveringsdisken.


Nagot positivt med att ma for kasst for att orka gora nagot annat an att bara sitta hemma och uggla ar att jag spenderar massor av tid med illrarna iaf. De har blivit lite undanskyfflade pa senaste tiden sa det ar skont att kunna gora upp for det.
Vad bjuds det pa till kvallsmat idag da? Kycklingsoppa?
Du maste skojja. Ska jag ata det dar? Den ar ju blot!
Okej, ge mig da.
Jag sa ge mig!
Lotta den lilla gottegrisan har nog varldens basta luktsinne forresten. Hon kan ligga och sova djupt, men oppnar jag en glassbutt eller tar fram kyckling/moss/kaniner sa ar hon dar pa en halv sekund. Hon ar otroligt lat och tillbakadragen i vanliga fall och det kan ta uppemot en halvtimme att locka fram henne ur hennes sovstalle med godis, men sa fort hon kanner lukten av en enda liten musbebis eller glass sa ar hon som en blodhund. Hon skulle nog bli en utmarkt knarkhund/iller.

Kommentarer
Postat av: Em

Glad midsommar pa dig! :)



Hoppas du kanner dig lite battre & att ditt laaanga shift inte blir alltfor jobbigt.

2009-06-19 @ 12:32:54
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0