Tillfreds

Idag ar jag javligt tillfreds och nojd och glad och allt sant dar. Pratade med Lukas igar, och nu vill jag bara hem hem hem sa att vi kan aka pa pensionarskryssning till Finland, dricka whiskey och ata bullar! Och jag vill hem och traffa Annie, Sara, Emma, David, Alex och alla andra gamla kompisar som jag inte sett pa alldeles for lange! Hoppas bara pa att det ar nagon hemma.
Just nu kanns det otroligt bra att aka hem. Bara att veta att jag ska hem far mig att ma sa otroligt mycket battre! :)
Det kanns till och med helt hanterbart att inte fa se John pa tva manader, och att jag annu inte hittat nagon som kan ta hand om illrarna. Det loser sig :)

Annars sa har dagen varit ytters tillfredsstallande. Vaknade klockan 8, gjorde frukost och intog den och laste lite i tradgarden. Packade ner lite grejjer i lador, laste lite mer och at lunch. Traskade ner pa stan och impulskopte massa nodvandiga sommarklader (som jag visserligen tankt kopa i Sverige, men nu hittade jag ju allt har sa da passade jag pa aven om det ar dyrare pa denna sidan havet).
Nu ska jag duscha, och sen ska jag och John ner till floden och dricka ol i solnedgangen. Det ska bli sa skont!! Och pa sondag ska han ta mig till havet! :D Jag har varit har i tva ar, men annu inte tagit mig till kusten, det ar pinsamt. Men pa sondag sa! Ska nog ata skampi ocksa, bara for att liksom.

Och fortfarande ingen som kunnat upplysa mig om vad det ar for fagelunge jag hittade igar :(


Kommentarer
Postat av: thess, 17 år och ska bli mamma

sv: ja visst är bikinin fin?! hittade den på cubus när dom hade stor-rea, vet inte om den finns kvar men du kan ju kolla! :)

2009-07-02 @ 20:05:17
URL: http://thessinwonderland.blogg.se/
Postat av: Annie

Jag saknar dig Amanda. Vad kul att du kommer hem!

2009-07-07 @ 09:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0