Swine flu-hysteri igen

Nu rader det hysteri over svininfluensan i Carlisle igen. Traskade de 100 metrarna till Spar och sag stora plakat som sa SWINE FLU IN STANWIX. "Jaha", var min forsta tanke, men sen blev det lite mer intressant nar jag laste att det var en man som bott pa hotellet tvars over gatan som var krasslig. Det var nastan sa att man fick lust att smyga dit - bara for att man inte far liksom. Det ar som nar nagon lagt taggtrad och satt upp stora skyltar om att man ska halla sig borta runt en traddunge eller liknande ungefar - man maste ju undersoka vad allt stahej om ar! Iaf sa valde jag att inte forsoka mig pa att smyga in pa hotellet och riskeras att smittas, utan holl mig pa min sida av gatan och gick hem.

(For att lasa hela artikeln sa klicka bara pa bilden)


Doktorn hade satt upp en skylt pa dorren ocksa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0