Sista dagen pa jobbet!

Och inte grat jag heller! Hade en otroligt harlig dag - allt flot pa helt perfekt! Hade jatteroligt med arbetskamraterna och jag kommer till och med sakna dem! Fick en massa dricks och kramar av stamkunderna, och "tva kaffe och en askkopp"-tanten funderade pa om hon skulle satta maken pa ett plan till Sverige :P
Ooooh som jag kommer sakna alla snalla stammisar! :(

Men nu ska jag duscha och sen ska jag dricka vin! YES!


(Jag borde kanske starta modeblogg ocksa?
Oversize glasogon (for jag vagrar ha barnglasogon med Harry Potter pa skalmarna)
T-shirt
shorts
Ergonomiskt riktiga sandaler med typ 175 luftkuddar
och sa palsdetalj saklart. Dock fortfarande vid liv. Har inte bestamt mig for om han ska bli en krage pa min vinterjacka eller en mossa an...)


Kommentarer
Postat av: Paulina

Kul att avsluta med en sådan toppendag! Snygg outfit, gillar att pälsen är levande, den kan ju då själv välja vad den vill dekorera :P

2009-07-12 @ 17:04:14
URL: http://paulinaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0