Sant som raddar livet pa en

Mamma och jag satt ju som sagt och spelade spel, Alias narmare bestamt, och jag skulle forklara ordet 'krockkudde' for henne:
- Nat man har i ratten sa att man inte dor ar man kor in i nagot, t.ex. en annan bil.
- En tut!

Pinsamt nog sa vann mamma hela ronden dock.. Jag skyller pa mina excellenta forklaringar som var sa bra att till och med en dovstum kanin hade gissat ratt. Jag gjorde det helt enkelt alldeles for latt for henne. Sjalv fick jag ju forklaringar i stil med "ohm.. ojda.. det har var ju inte latt.. jag ar inte saker pa att jag vet riktigt vad det betyder.. Hmm... nat djur som lever i en back.. som man kan ata. Som finns pa himmelen ibland.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0