Sammantraffande

Idag stod jag och Sam pa jobbet och glodde ut i regnet.
- That's an awful bright bike.
- Ha yeah, it's mine.
- It looks just like the one I used to have as a kid.
- Really? So I'm not the only one with a flourecent pink bike now then?
- I actually don't know what happened to mine..
- I got it for free from some old lady outside Carlisle.
- Really? What if it's my old bike?
- Ha yeah that'd be a freaky coincidence!
- But really, how many flourecent pink bikes can there be in Carlisle? Has it got scratch marks on the breaks? Because mine did after my dad knocked a guy off it.
- I don't know.. I haven't really checked.
- I feel like I should go out and have a look.
- It's raining.
- I know.. I'll go out anyway.
Sa Sam sprang ut i regnet.
- It is my old bike! It must have been my gran who gave it to you then! Is it still working?
- Well.. sort of.


For ovrigt sa ska jag ga ut med Hannah och Sam fran jobbet ikvall! Eller ja, Hannah iaf. Hennes kompis fyller ar, sa de ska ut, och hon fragade om jag inte ville hanga med. Och eftersom jag inte har en sjal kvar har som jag kan ga ut med (John ska pa spelning ikvall) sa tackade jag ja :) Jag hoppas bara att hennes kompisar ar mer av normallangd an vad hon ar.
Hon ar 6 fot lang.
Jag ar 5 fot och 1 tum.
Hon ar alltsa en hel javla fot langre an mig.
En hel javla SubWay-baguette!
Sa om ni inte ar sa insatta i fot sa kan ni tanka er min langd (156cm) plus en SubWay-baguette, sa har ni hennes langd. Jag skulle gissa pa att det blir runt 190-strecket.
Jag nar till hennes armhalor om vi sager sa.

Men nu ska jag torka och bestamma mig for vad jag ska ha pa mig ikvall. Jag vill ogarna ses som en hobbit, sa jag funderar pa tajt fodral, eller kanske shorts med hog midja. Vad som helst som inte ar blommig eller puffigt och hobbit-liknande!

Kommentarer
Postat av: Vronkan

Du fick den typiska Birath-längden. ;) Träffade dina päron igår, förresten!

2009-07-05 @ 10:56:04
URL: http://jvil.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin blogg!

Ha en fint dag!

2009-07-05 @ 12:52:01
URL: http://mjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0