Lite nya skapelser

Idag har jag haft en slang av kreativitet igen. Sist sa blev det ju ett diadem och nagra harspannen.
Satt pa Cocoo och tittade pa fina armband och kande mig bitter over att planboken gapar tom. Det var nog tur att jag inte hittade armbandet jag letade efter, annars hade jag nog klickat hem for manga grejer for alldeles for manga hundralappar..

Iaf sa blev det 3 armband till mig, ett till mamma och sa en kam att satta i haruppsattningar. Var namligen ner pa Returen och hittade en halskedja som jag kortade av till armband, och val hemma igen sa hittade jag en hel lada full med fula gamla halsband och saker fran nar jag var liten som jag snabbt rev ur allt anvandbart ur. Och det blev ju faktiskt helt ok till slut om jag far saga det sjalv! Far se om kreativiteten haller i sig imorrn, da blir det nog nagot storre projekt som jag borjat skissa pa :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åhhh fina armband! :)

2009-07-31 @ 02:30:13
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com
Postat av: Paulina

Tusan vad vackert! Du har gjort båda de idér jag haft på lager :P

2009-08-01 @ 23:03:41
URL: http://paulinaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0