Ingen bra dag

Idag ar ingen bra dag. Kanner mig bortkopplad, avstangd och 'i ett annat universum'. Huvudet hanger inte med alls, men samtidigt sa far det garna vara nagon annanstans just nu. Gick pa promenad med Annie men var inte nagot trevligt sallskap direkt. Gar runt som en zombie pa autopilot och orkar knappt registrera vad som pagar runt omkring mig. Jag orkar inte med mig sjalv ens.
Fick aven ett mail nyss av tjejen som ser efter Nisse och Lotta nu nar jag ar i Sverige, att hon ar orolig for Lottas halsa. Tydligen sa hade hon tappat i vikt, blivit slo(are) och borjat klia sig mycket i rumpan. Sa nu ska hon till vetrinaren, och jag hoppas att det inte ar nagot allvarligt! Forhoppningsvis sa ar det "bara" mask, skabb eller nagot, och inte nagot laskigt som cancer eller insulinom. Min alskade Fia-Lotta.. Kanner mig som varldens samsta matte som inte tog dem pa koll innan jag lamnade ivag dem. Eller nej, jag kanner mig som varldens samsta matte som overhuvudtaget lamnade ivag dem! I tva hela manader dessutom.. Jag onskade att jag kunde aka tillbaka, eller att de kunde komma hit sa att jag kan krama om dem och skydda dem fran allt ont har i varlden.

Nu ska jag... titta pa film? Nagot som inte kraver engagemang eller tankeverksamhet iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0