Karleksbrev

Jag skriver karleksbrev. Det var dock langesedan jag gjorde det sist, sa det gar langsamt. Det ar ju sa mycket att tanka pa nufortiden nar man skriver - man ska vara romantisk och stor i orden, men utan att vara klyshig eller sockersot; man ska beskriva den kroppsliga langtan, men utan att skriva sexnovell; och man ska sakna, men utan att verka desperat, utan snarare lite nonchalant ("btw sa saknar jag dig kanske ocksa lite om jag verkligen tanker efter, jag har ju sa mycket annat roligt att gora vettu..").

Laste for ovrigt just ut He's just not that into you. Intressant lasning faktiskt, men man bor nog ta den med en liten nypa salt, annars sa riskerar man nog att tappa hoppet helt om det manliga slaktet.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoho! Om du har ork och ekonomi är du otroligt välkommen till hålan här nere så är det botten upp! Jag får nog pengar, men de vill sätta mig på praktik och grejer, haha. Ska ringa och tjöta med dem -.-

2009-07-15 @ 11:10:38
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0