Inavel

Just hemkommen fran en valdigt trevlig kvall med Lukas :) Det ar sa skont att ha nagon att bara prata med och glo pa barnafodslar pa TV med. Vi gick ner pa Kingen (haftigt slangord for en av stans hela tre utestallen) och konstaterade att de fa manniskor som inte kommit harifran innan de ar 25 aldrig kommer komma harifran heller. De rotar sig helt enkelt och skaffar tre ungar innan de fyllt 21 med nagon gammal klasskompis brors kompis (undantag for 50+-tanten som accepterat sitt ode som evig singel och flortar ohammat med forvirrade 18aringar). Traffade dock kusin Vronkan, som verkade mycket kortare an sist jag sag henne. Troligtvis har det att gora med att det sakert var 4 ar sedan eller nagot sadant vi sags sist och jag var (om mojligt) kortare an vad jag ar nu?

Annars sa slirar livet pa. Jag trivs med att vara hemma i inavlade Avesta. Jag trivs med vadret och jag trivs med att bara ta det lugnt. Ska val ta mig runt landet snart och en trip till Finland ska hinnas med ocksa.

Men nu ska jag sova! God natt! :)

Kommentarer
Postat av: Vronkan

Jag undrar om jag var kortare än normalt igår? Alla tjatade om hur kort jag var. :D

Vi är Birathare...det ligger inte i vår natur att bli längre än 1,25m. ;)

2009-07-16 @ 11:30:16
URL: http://jvil.blogg.se/
Postat av: Vronkan

Hursomhelst var det kul att se dig! :)

2009-07-16 @ 11:30:59
URL: http://jvil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0