Fy fan for folk

Jag hatar hyresvardar.
Jag skrev kontrakt i april med min nya hyresvard. Da sa han att vi kunde flytta in nar vi ville under sommaren. Jag och Reuben fragade specifikt om vi kunde flytta in i juni/juli. Det gick bra, fick vi till svar. Skitbra tyckte jag da.
Sa det borjade narma sig tiden da mitt nuvarandre hyreskontrakt skulle sluta galla, och jag skickade en forfragan om nar jag kunde flytta in eftersom jag snart skulle vara utkickad fran mitt nuvarande hem.
Nar som helst, fick jag till svar.
Pratade sedan med de som bor i huset nu, och da visar det sig att de inte tankt flytta ut forrens i september!
Hor mig for med hyresvarden som rycker pa axlarna och erbjuder mig att flytta in i det lediga rummet i huset.
Jag tackar nej, eftersom jag vet att killen som ska ta over det rummet kommer flytta in i samma vanda som jag, och da blir en av oss utan nagonstans att bo anda. Vi kan liksom inte bada bo i hans rum.
Sa jag bestammer mig for att saga upp mig ifran jobbet och aka hem till Sverige over sommaren, vilket jag berattar for hyresvarden, eftersom jag ar sa javla trott pa all skit med folk som inte flyttar ut och att inte ha nagonstans att bo.
Och nu far JAG skit for att tjejerna ar upprorda over att jag ville flytta in nar jag var lovad att fa flytta in!
Och JAG far skit for att jag tvingas aka hem till Sverige, for da far han ingen hyra av mig!
Och JAG far skit for att jag vagar sta upp mig mot honom och saga att jag inte ar nojd med hur han eller tjejerna hanterat situationen!
Har jag blivit lovad att fa flytta in i juni/juli sa vill jag fan gora det ocksa! Deras kontrakt har gatt ut, sa tough shit for dem! De far val helt enkelt hitta nagon annan stans att bo da?!

Jag ar sa javla sur.

(det ar fan inte roligt att behova saga upp sig fran jobbet och aka ivag fran pojkvannen i tva javla manader bara for att folk ar idioter!)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Folk är idioter. Mer idioter i England kanske?

2009-07-10 @ 02:49:46
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com
Postat av: Emelie

Haha, du ska få information ;) Tror jag har skrivit en lite äldre tråd i PT faktiskt.

2009-07-10 @ 04:39:23
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com
Postat av: Emelie

Fast det var ju ett tag sen, har ju hänt lite mer grejer nu, hohoihih =D

2009-07-10 @ 04:39:49
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0