Frieri

I lordags var det dags att damma av dansskorna och leva ut lite med fina dyra cocktails var tanken.

Det blev inte riktigt sa.

Hannah var sparlost forsvunnen, sa jag tvingade med John ut. Vi hamnade pa varan sunkiga favorit-pub och drack dubbla whiskey och cola for 30 spann ur olglas. Sen spelade vi dart och dansade bugg med nagra pensionarer. I en rokpaus gar John plotsligt ner pa kna och tar min hand.
Och jag sager nej, innan han ens hunnit saga nagot.
Sa istallet blev det "would you do me the great honour of being my girlfriend then, because I love you like a fat kid loves ice cream". Och det duger fint det med kanner jag :)


Note to self; anvand vattenfast mascara om jag tankt att bada.

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha, så otroligt fint! :)



Sv: Men det var ju rävigt! Får hoppas på att dom växer över natten då. Nej, men klänningen flyttar hit i alla fall. Skickar mail med adress nu! :)

2009-07-06 @ 19:54:56
URL: http://linnnbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0