Framsteg

Idag har jag gjort framsteg i packandet! Jag lyckades dra fram min resvaska fran under sangen (det var inte latt kan jag saga! Illrarna har byggt ett fort och det ar lika svart att fa ut nagot darifran som att komma in!) och sy ihop den. Satter jag ett spannband runt sa haller den kanske ihop tills jag kommer hem iaf :)

Har packat en massa lador ocksa, och insett att jag har sa mycket skit i mitt rum att det ar pinsamt.. Jag har hur manga lador som helst markta med "saker fran skrivbordet", "diverse grejjer", "krimskrams" och "blomkrukor" (fraga mig inte varfor jag har blomkrukor, for jag har aldrig lyckats halla liv i en planta i mer an 3 veckor!).

Iaf sa kanns det helt ok nu. Ska bara ta tag i illerfortet under sangen pa fredag, och packa en till lada med "diverse grejjer" och sen ska jag vara klar tror jag bestamt! Efter det ar det bara stadning av hela huset som galler, och mala vaggar. Det kan nog ta hela lordagen, och kanske en bit av sondagen ocksa...

Nu ska jag kolla lite Inbetweeners och sen ga och lagga mig. Jobb imorrn, nast sista dagen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0