Forbannade fotter

Jag har problemfotter. Jag kan forsta att jag far blasor, svullna fotter, skavsar, ont i tassingarna och omma halar av ballerinaskor, sandaler, gympaskor, gummistovlar, hogklackat, flip flops och nar jag gar barfota. Det har jag accepterat. Mina fotter ar helt enkelt inte gjorda for gemene mans skor.
Sa i varas kopte jag ett par pensionarssandaler. Ni vet sana dar extremt fula, men ergonomiskt riktiga sandaler, med sa manga luftkuddar och vadderade remmar att det var som att stoppa fotterna i sockervadd? Sana iaf.
Sa idag tog jag dem pa min forsta riktiga langpromenad (har tidigare bara gatt in dem korta vandor till affaren och liknande). Efter halva vandan hade jag tva stora (vi talar femkronorsstorlek har) blasor under hogerfoten, samt en stor avlang blasa langsmed sidan pa vansterfoten.
Jag forstar inte. Ar det inte meningen att jag ska fa promenera eller vad ar det fragan om? Jag ar sa TROTT pa att ha blasor och blodande skavsar HELA TIDEN! Dessutom spricker blasorna alltid, och mina fotter ar nu sa fulla av arr, forhardnader och skit att det ar ett under att de inte trillat av an! Jag behover nya fotter. Nya fotter som tals att anvandas!

Hittade en sot fagelunge nere vid floden iaf. Den som kan identifiera vad for slags fagel det ar far.. en lankning? Asch jag vet inte, nat iaf.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad söööööööt :P Ge mig xD

2009-07-05 @ 17:22:05
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0