Valrossen ar bannad

Tittar pa vagen, tittar i spegeln och inser att valross-Amanda ar pa vag tillbaka.. Inte bra. Jag som var sa nojd och glad bara for nagra manader sedan..
Tittar sedan igenom bilder pa gamla bekanta fran forr och jamfor med nu, och inser att det kanske hor till att man gar upp nagra trivselkilon nar man flyttar hemifran. For helt ensam om att ha lagt pa mig ar jag da rakt inte!
Nagra fler kilon far det inte bli dock. Forra sommarens mardromslika valrossfigur far inte komma tillbaka - pa nagra som helst villkor! Nar till och med mamma papekar att vagen kanske visar lite val mycket sa vet man att det ar illa. Inte for att jag vill bli smal som en pinne, det skulle kannas fel, men jag vill garna ha nagon slags figur, snarare an "jamntjock".

For ovrigt sa askar det, och jag kanner mig valdigt tillfreds. Far bli kramig pasta med bacon och kanske lite vin till middag, och sen kura upp i soffan och lasa klart min bok. Det blir fint det! :)


Nej tack


Ja tack

Kommentarer
Postat av: Em

Tack, tack, tack! Det känns superbra! :)



& du hade väl ingen valrossfigur på de gamla bilderna heller, din toka! Fast jag vet hur det känns när man inte är nöjd själv, då spelar det liksom ingen roll vad andra ser. Så länge man inte går till överdrift åt något av hållen & mår bra så :)

2009-07-01 @ 20:53:11
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: pelle

jag håller med den andra kommentaren, du var ingen valross inte!

2009-07-01 @ 21:16:51
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0