Vilket aventyr!

John och jag bestamde oss for att ta en flaska vin med oss och cykla ut pa landet och kolla pa stjarnorna. Vi satt i en halvtimme och drack vin och kollade pa satelliter, lyssnade pa vargarna och filosoferade over livet. Tills en bil kom. Och korde sakta, sakta forbi.. Och stannade. Och korde tillbaka. Och stannade igen. Och vi sprang som radda harar in i skogen och la oss bakom en javla gran. Och bildorren oppnades och jag trodde att min sista stund var kommen. Skrackscenarion med psykotiska motorsagsman i hockeymasker, galna valdtacktsman och laskiga sexslaverikvinnor - men det visade sig bara att det var en tant som trodde att vi var ranare (som satt vid vagkanten och tittade pa stjarnorna och drack vin).

Sen skulle vi cykla hem. Och John cyklar pa som en bladare (observera att han fortfarande har handen i gips och nyss fatt stygnen borttagna). Dessutom cyklar han pa vanster sida av vagen, sa jag sager at honom att han maste cykla pa hoger. Och sa gor han en rejal svang at hoger - rakt ner i ett dike och vidare in i en hasthage.

Nu ar vi hemma iaf, och vi ar bada vid liv - an sa lange :)

(Bilden ar ifran tidigare i veckan och alltsa inte ifran varat nattliga aventyr)

Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHAHA :D

2009-08-15 @ 09:24:26
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0