Konkurrens

John och mamma gar ihop som ler och langhalm. De sitter och dricker kaffe och pratar och pratar och pratar och pratar och pratar. Och han hjalper till att laga mat, stada och rensa grusgangen.
John och morfar har nagot speciellt band de ocksa, for trots att de inte alls pratar varandras sprak sa verkar de forsta varandra. Morfar kom tidigare idag och gav sin gamla skinjacka (som han inte ens erbjudit pappa) till John ocksa.
Och Micke forsoker lara honom allt om svampar och lingon och den svenska skogen.

Och jag maste erkanna att jag fan kanner mig lite utanfor.



Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHA sista bilden. Vad söt.

2009-08-13 @ 19:24:19
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com
Postat av: Paulina

Han passade riktigt bra i skinnjackan! Se det såhär; de kommer inte att umgås varje dag i resten av livet men när ni väl gör så är det ruskigt skönt att han smälter in så bra.

2009-08-14 @ 11:30:14
URL: http://paulinaeriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaw :) Men jag vill också träffa honom. Tänkte också lämna dig utanför ;) Nej skoooja! Gillar nog dig mest iaf :D Vad ska ni göra imorgon? pusssis

2009-08-14 @ 16:10:32
Postat av: Felicia

skrev det där :P

2009-08-14 @ 16:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0