Hjalp tack!

Tips pa hur man overlever nar ens partner forsoker sluta roka mottages tacksamt! Grinigare tjurskalle har jag nog aldrig stott pa, och jag kanner hur mitt talamod sakta rinner ut i takt med att John klagar och suckar mer och mer. Risken finns att jag klappar till honom i skallen med en sack potatis snart om jag inte kommer pa nagot satt att muntra upp honom (och mig!).

For ovrigt sa fick jag mitt studielan idag, och det kliar i spenderarfingrarna. "Maste" kopa traningsklader (har ju lovat mig sjalv att ta tag i det dar en gang for alla nu nar jag faktiskt hittat nagot jag tycker ar roligt), utebur till illrarna och massa nya fina klader... Och skor, och varfor inte en TV nar jag anda ar i gasen liksom?
Men jag ska halla mig i skinnet. Iaf en vecka till.

Kommentarer
Postat av: pelle

Det finns en bok om att sluta röka och hur man klarar av tiden med abstinensen. Minns inte var den heter just nu, men googla lite så hittar du den säkert. Är på svenska, det minns jag.



Mitt tips, för att göra slutrökandet bättre, är inte feströka. Då kommer det verkligen gå upp och ned i humöret.

2009-09-01 @ 12:41:45
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0